Latest PSU headlines:

Conversation Between Silvy and wesmore24

355 Visitor Messages

Page 1 of 18 111 ... LastLast
  1. It's a little to late, to say that you're sorry now, you kicked me when I was down, but what you say is don't hurt me,that's right, you don't hurt me, no mo.
  2. LOL it's true.
  3. The thing is that i never had a problem with him until today. No love lost, no love found.
    I have my problems with him to but it's not to bad.
    I seen my triple post to.
    lmfao!
  4. The thing is that i never had a problem with him until today. No love lost, no love found.
    I have my problems with him to but it's not to bad.
    I seen my triple post to.
  5. Yeah, I had fun when I argue with Jaeger, because our arguments are pointless and childless.(and he starts em'.)
    (You tripled posted if you didn't notice )
  6. Oh yeah. Yeah and what a shame that is I had fun overall though.
  7. Why your number one fan Blacksite of course (He reminds me of a nicer Jaeger)
  8. Now who is that?
  9. Looks like you've lost a fan
  10. would you like to see my revised R3 article, its much longer and more detailed.
  11. Im gonna be at my grandmas all day. so that will help me think of ideas for a new article!
  12. Okay,man, see you later.Of course i'm right.
  13. STFU . Cya later. PS: you may be right...
  14. It looks like you better do the raping. it's a war on who drops the soap first.
  15. Yep, and a lifetime sentence of prison. With the garantee of getting raped everyday. (Rape, or be raped).
  16. You would've got the ban hammer. (Yes!)
  17. Good, that would of been my third strike...
  18. I see. We'll if that's the case you're clear.
  19. I use " Who's online" and i saw that you were using PM so i sent you it.
  20. Oh, i just read it. Also you sent it as soon as i deleted my mail. are you stalking me?
Showing Visitor Messages 1 to 20 of 355
Page 1 of 18 111 ... LastLast

PSU

Playstation Universe

Reproduction in whole or in part in any form or medium without express written permission of Abstract Holdings International Ltd. prohibited.
Use of this site is governed by our Terms of Use and Privacy Policy.

vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2014 DragonByte Technologies Ltd.