Search:

Type: Posts; User: Exunionx

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. A new twisted metal game(not like the last one),...

    A new twisted metal game(not like the last one), to really give the vita sales,make gta5 stories or something kinda like the one on psp

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
  2. Replies
    19
    Views
    1,150

    Last Guardian is way overdue Screw Crash let's...

    Last Guardian is way overdue
    Screw Crash let's get some new IPs, console mascots are a thing of the past.
    And demon souls 2 lets go

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
  3. Replies
    8
    Views
    580

    This is 2013 and we are still using AA batteries,...

    This is 2013 and we are still using AA batteries, facepalm Microsoft.
  4. That's kinda strange to hear.... if it is true,...

    That's kinda strange to hear.... if it is true, then i wonder how many warehouses will be filled with xbox ones.... just waiting for someone to buy them
  5. Replies
    67
    Views
    25,976

    Let the good news keep coming!

    Let the good news keep coming!
  6. Respawn Entertainment I believe

    Respawn Entertainment I believe
  7. Its, not that exciting compared to some of the...

    Its, not that exciting compared to some of the other games there. Yeah, it looks good, but its not groundbreaking in visuals like the Division seems to be...
  8. I hope there servers can handle all this traffic....

    I hope there servers can handle all this traffic. Better put that ps plus money to good use....
  9. The greedy people at Mircrosoft are going to find...

    The greedy people at Mircrosoft are going to find another way to milk money right out of your pockets anyway...

    They only survive in the eastern (America) markets anyway. They get destroyed in...
  10. Replies
    38
    Views
    5,723

    I doubt 3rd party developers will take advantage...

    I doubt 3rd party developers will take advantage of all the space on blu-rays.... That being said I see only 1st party games, and 4k video on blu-rays....

    The drive on the ps4 is 6x I believe, so...
  11. Yeah, sony has the right idea... Dominate in the...

    Yeah, sony has the right idea... Dominate in the US and Europe, because they will obviously win Japan.... Xbox is dead in Japan, and always will be
  12. Replies
    4
    Views
    730

    Poll: To respond to the poll. First off you want to...

    To respond to the poll. First off you want to have a large install base, so you can sell more software to more people... at the same time profit is key to making great games, because they are...
  13. I guess its because he has been making Gears of...

    I guess its because he has been making Gears of War, which is an xbox exclusive, I believe its a form of jealousy that the ps4 is getting a higher reputation than xbox one
  14. Cliffy pisses me off, why does he think he has so...

    Cliffy pisses me off, why does he think he has so much power?... And really "I'd bet Sony has some similar stuff up their sleeves they're just playing on the internet outrage for free PR." Sony is a...
  15. Watch Dogs, Battlefield 4, and either Knack or...

    Watch Dogs, Battlefield 4, and either Knack or Killzone for me
  16. Sony could really get another massive hit like...

    Sony could really get another massive hit like minecraft or journey..... Can't wait for all the new indie titles coming to the platform... especially warframe
  17. Replies
    120
    Views
    13,084

    Would I be able to install a ssd as the storage...

    Would I be able to install a ssd as the storage device? Or Not?
  18. Replies
    205
    Views
    14,654

    Guys calm down, not only does playstation plus...

    Guys calm down, not only does playstation plus offer online play, you get soooooo much more than just that. And apps like netflix will not require this membership
  19. Replies
    49
    Views
    3,337

    the xbox one comes with a kinect,.... the ps4's...

    the xbox one comes with a kinect,.... the ps4's move eye would be cheaper to make that kinect...
  20. Since its on ps3, its gotta be on ps4

    Since its on ps3, its gotta be on ps4
  21. Replies
    1,291
    Views
    48,477

    Wow, it seems like Microsoft's E3 isn't gonna be...

    Wow, it seems like Microsoft's E3 isn't gonna be too great. If they are trying to buy 3rd party developers then it seems they have no confidence in their system....
  22. 400 is looking to be the sweet spot for sony. If...

    400 is looking to be the sweet spot for sony. If they can get that then they will have a pretty good outcome, unlike the ps3's launch...
  23. Replies
    25
    Views
    5,314

    Kaz is ready to bring the thunder to e3

    Kaz is ready to bring the thunder to e3
  24. Replies
    270
    Views
    9,607

    And Wii U will probably be the only console with...

    And Wii U will probably be the only console with no DRM this gen, very disappointed in the way consoles are making gamers put up with their $#@!....
  25. Replies
    52
    Views
    5,483

    I hope Square Enix says what they are doing with...

    I hope Square Enix says what they are doing with kingdom hearts 3? Are you making it? Are not?
Results 1 to 25 of 41
Page 1 of 2 1 2
vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2014 DragonByte Technologies Ltd.