Search:

Type: Posts; User: $Greatness$

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Kojima is about to blow top off this summa$#@!!...

    Kojima is about to blow top off this summa$#@!! If anyone finds a Collectors Edition (minus the rape) link me! I NEED it. I WANT IT. I WILL HAVE IT!
  2. Y'all make too much money on PSU. I'll say it...

    Y'all make too much money on PSU. I'll say it once again...

    LET! ME! HOLD! SOMETHING! GAHH!
  3. Yeah, subscribe because Murica said it was the...

    Yeah, subscribe because Murica said it was the right thing to do. Lethal, who is that thang in your Avy boss?
  4. Replies
    15
    Views
    317

    That thing might put a Golden Coral out of...

    That thing might put a Golden Coral out of business. lol
  5. Replies
    15
    Views
    317

    This is how I know you're my son. And because PSU...

    This is how I know you're my son. And because PSU told me "You must spread some Reputation around before giving it to Lebowski again."
  6. PS4 - MK X XBO - WWE 2K15 Wii - Naruto Ninja...

    PS4 - MK X
    XBO - WWE 2K15
    Wii - Naruto Ninja Taisen 4 (Not that $#@!ty Clash of Ninja American version!)
  7. Replies
    733
    Views
    117,871

    One more thing! Does anybody have their PS4...

    One more thing!

    Does anybody have their PS4 get stuck on the XMB? Like, I was on the Driveclub part of my XMB and then I hit down so I could go to the "overview" and what not, then all of a sudden...
  8. Replies
    16
    Views
    709

    This means nothing unless the gameplay is better....

    This means nothing unless the gameplay is better. I wish I had the money to pay the powers that be so I can get SVR '06 and '07 mashed up into one game. Those are the best two games since it went...
  9. Thread: NFL Thread

    by $Greatness$
    Replies
    24,511
    Views
    874,133

    Sticky: Yeah, Candlestick would have been a nice trip....

    Yeah, Candlestick would have been a nice trip. But their new stadium, Levi Stadium is a sweet building. I went there this year for Wrestlemania. It's really a nice place. I just hate the parking...
  10. Thread: NFL Thread

    by $Greatness$
    Replies
    24,511
    Views
    874,133

    Sticky: I was supposed to go to Lambeau last year but the...

    I was supposed to go to Lambeau last year but the plans fell through. Not this season but hopefully next season I'll be able to go. Also... Flacco is going undefeated this year.

    #JoeFlacco...
  11. Replies
    733
    Views
    117,871

    Ahh ok, long as I wasn't trippin'. That's a shame...

    Ahh ok, long as I wasn't trippin'. That's a shame too, that grey/silver background was aces. Good lookin' out, Omar.
  12. Replies
    5,948
    Views
    367,877

    More important is subjective, pimp. :lol: But...

    More important is subjective, pimp. :lol:

    But I wants weeds. :(
  13. Replies
    733
    Views
    117,871

    Anybody know how to change the application ICONs...

    Anybody know how to change the application ICONs for when you change your PS4 theme? I'm currently using the "Flow" theme and I changed the background to grey/silver, but the application Icons still...
  14. Replies
    5,948
    Views
    367,877

    When can I smoke weed legally! I don't care bout...

    When can I smoke weed legally! I don't care bout no colors! BRING ME WEED! HURRY UP, 'MURICA!
  15. I was able to share my media when I was on a wifi...

    I was able to share my media when I was on a wifi connection with my PS4. Then I took it to my living room and connected it hardwire, but it tells me that I cannot use the media server because its...
  16. Replies
    34
    Views
    2,011

    I hope ain't nobody falling for this garbage. You...

    I hope ain't nobody falling for this garbage. You got MAG that hosted 256 people on a console game (Albeit laggy at times) yet a RACING GAME that took almost 3 years to make and still had problems at...
  17. Replies
    58
    Views
    3,539

    Yeah... but that's phony too. My point was really...

    Yeah... but that's phony too. My point was really for them to add the ability to save music to the HDD. But DLNA is a great start!
  18. Replies
    16,550
    Views
    931,624

    Sticky: Poll: Yes, rest in peace to The American Dream. Sad...

    Yes, rest in peace to The American Dream. Sad that he passed on some ole fluke shh like falling down. May he rest in paradise.

    Brock is back! I want to start watching again! But Mania is so far...
  19. Replies
    8,329
    Views
    820,660

    Sticky: Congrats Pimp Duff and Pimp Mynd. Keep it trill,...

    Congrats Pimp Duff and Pimp Mynd. Keep it trill, fellas!
  20. Replies
    34
    Views
    2,011

    Did anybody download it before it got pulled?

    Did anybody download it before it got pulled?
  21. Replies
    138
    Views
    7,120

    Going to make my cousin proud by finally buying...

    Going to make my cousin proud by finally buying this game. Always enjoyed watching him play Final Fantasy, but it was never my genre of game. (Not really a fan of RPGs) But I'm going to buy it...
  22. Replies
    42,599
    Views
    1,190,798

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=yYRoN7TYqC4 ...

    https://www.youtube.com/watch?v=yYRoN7TYqC4

    Flip is crazy
  23. Replies
    58
    Views
    3,539

    I see what you did there, bruh. And... DLNA is...

    I see what you did there, bruh.

    And... DLNA is great, but I still want to save vids and pics to my PS4. I'm not buying your $#@!tay music service, Sony, so please bring it one of these days....
  24. I always wondered why do people care about who's...

    I always wondered why do people care about who's winning the race between these two? Sony has yet to deliver and somethings that should've been standard with the PS4 and the same goes for Microsoft....
  25. Replies
    73
    Views
    1,936

    10/10 for speaking his MYND. Yeah, I'm too trill....

    10/10 for speaking his MYND. Yeah, I'm too trill. Everybody saw what I did there! :cool:
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2015 DragonByte Technologies Ltd.