Search:

Type: Posts; User: Captncoke49

Page 1 of 14 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Damn you!!!! Lmao!

    Damn you!!!! Lmao!
  2. I never thought Micheal Jackson and Mariah Carey...

    I never thought Micheal Jackson and Mariah Carey as hip hop. They are IMO pop and R&B. But yes I agree with you to an extent that rap( not hip hop) is garbage. The true definition of hip hop is what...
  3. Well, you are always right. I know better not to...

    Well, you are always right. I know better not to argue with you. :D
  4. Sony is really screwing that up IMO. 4 player...

    Sony is really screwing that up IMO. 4 player co-op with that style of gameplay would be day one for me. It seems like they are going for fidelity over gameplay. That's my biggest concern for this...
  5. And that's what is great about competition. Now...

    And that's what is great about competition. Now Sony has all three of those things. Even voice messaging. While not all of it is perfect (Psn stability and UI glitches), Sony listened. It's only...
  6. Guess I will have to pay them a visit for you...

    Guess I will have to pay them a visit for you guys. Lol.
  7. This. Bloodborne should attract the Souls game...

    This. Bloodborne should attract the Souls game crowd which could be a decent amount of sales. But in saying that, I can't see it making a big enough impact for console sales. The Order is a huge...
  8. The forest sounds like an indie game that I would...

    The forest sounds like an indie game that I would love. So far nothing has had me play for more than a day. But No Mans Sky and now The Forest have my attention. Ive always been open to giving these...
  9. Classic Sony commerical! One of the best they...

    Classic Sony commerical! One of the best they ever had.
  10. Replies
    680
    Views
    86,186

    Sticky: My guess is Sony is having a hard time keeping up...

    My guess is Sony is having a hard time keeping up with more and more people signing up for Psn due to high sales. If they don't improve, it could seriously hurt them in the future. They have money...
  11. Replies
    352
    Views
    7,085

    Me too. I think that may be my issue. All the...

    Me too. I think that may be my issue. All the other racing games i played had racing lines.
  12. Replies
    21
    Views
    630

    Noooooooooooo! Wtf?! Sigh......

    Noooooooooooo! Wtf?! Sigh......
  13. Ah ha!!!! That's right! That would explain it....

    Ah ha!!!! That's right! That would explain it. Good job MS. They really love giving games away for free and I can't blame them for that. Damn good idea if you can take the hit.
  14. True. I would like to see the numbers. The game...

    True. I would like to see the numbers. The game is popular for both communities and my guess is that it was extremely close.
  15. Sony is on a roll and it doesn't look like they...

    Sony is on a roll and it doesn't look like they will be slowing down at all anytime soon. Good for them.
  16. Replies
    58
    Views
    2,828

    That's a great idea. I hope Sony has something...

    That's a great idea. I hope Sony has something like that in mind.
  17. I would do the samething. I defended PSN and I...

    I would do the samething. I defended PSN and I knew it was missing features that live had. But at the time it was free and very functional for me. Now, it seems like it's down every other week. It's...
  18. No wonder PSN is down, the bastards! Lol

    No wonder PSN is down, the bastards! Lol
  19. Replies
    352
    Views
    7,085

    I get no love. :( I'm just going to pick the...

    I get no love. :(

    I'm just going to pick the bentley and wreck everyone! Lol
  20. Replies
    58
    Views
    2,828

    Better come out soon. I will make great use of...

    Better come out soon. I will make great use of the custom backgrounds and usb music.
  21. It's about to get real.....

    It's about to get real.....
  22. Replies
    352
    Views
    7,085

    Me too!

    Me too!
  23. It was before Driveclub. Going to give Destiny...

    It was before Driveclub. Going to give Destiny some game time at some point soon. Got a lot of catching up to do. Lol
  24. Same here. I like Forza, it can be more fun than...

    Same here. I like Forza, it can be more fun than GT but I don't think it is as accurate in the handling physics as GT. To me that's a big no no if you call your game a sim. Granted there are things...
  25. Shinobi would be epic! I hope they can make that...

    Shinobi would be epic! I hope they can make that happen.
Results 1 to 25 of 346
Page 1 of 14 1 2 3 4
vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2014 DragonByte Technologies Ltd.