Latest PSU headlines:

Search:

Type: Posts; User: x_terna

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    495

    Congratulations in your achievement! Looks...

    Congratulations in your achievement!

    Looks amazing, love the style.
  2. Replies
    24
    Views
    516

    This is what I have for one of my workstation: ...

    This is what I have for one of my workstation:

    3930K
    64g of ram
    I had a K4000 but switched to a Titan Black.

    I'll end up probably getting a k6 once I can get hooked up.

    Why not go with 2...
  3. Replies
    35
    Views
    1,741

    This lmao. ...

    This lmao.

    http://www.youtube.com/watch?v=AOOT_3U4rZM

    @ 2:40.....but Feel Free to Add me: x-terna. I really enjoy the game I haven't tried online yet, but will soon getting bored of defending...
  4. Replies
    45
    Views
    2,197

    I think you're able to disable that feature on GZ.

    I think you're able to disable that feature on GZ.
  5. Replies
    45
    Views
    2,197

    I really loved Peace Walker, so this is perfect.

    I really loved Peace Walker, so this is perfect.
  6. Replies
    18
    Views
    792

    Poll: I voted for burritos, but that burrito picture...

    I voted for burritos, but that burrito picture you got up there doesn't cut it.(well for me :lol:, and it's flour tortilla.)
  7. Replies
    16
    Views
    1,342

    Even though this is for OR, this could also imply...

    Even though this is for OR, this could also imply to VR in general. Morpheus being the case. Which ever headset makes it big will be the standard in the VR market.


    http://vimeo.com/86717334
  8. Replies
    564
    Views
    20,351

    MGS5, Destiny, The Order, Uncharted 4, LBP3. The...

    MGS5, Destiny, The Order, Uncharted 4, LBP3.
    The best announcement was Project Morpheus at their Booth!, gonna try it tomorrow!
  9. Congrats!, Hope I can make it this year.

    Congrats!, Hope I can make it this year.
  10. well keep practicing!

    well keep practicing!
  11. Replies
    1,853
    Views
    172,579

    Oh damn!! "We Are". its about to go down now....

    Oh damn!! "We Are". its about to go down now. Well Sasuke and Naruto will go the same route as Madara and the 1st, at the end of this arc.
  12. Replies
    31
    Views
    1,933

    Poll: does my poll count, since I won it from the Taco...

    does my poll count, since I won it from the Taco Bell promotion?.

    Technically I was gonna wait till Jan. 2014 when they gave DriveClub the delay. Glad I got it early though. :lol:.
  13. The voucher code works on PS4, but the download...

    The voucher code works on PS4, but the download option is greyed out. Therefore only works for ps3...which is why they said ps3 on the email.
  14. Thread: NFL Thread

    by x_terna
    Replies
    24,258
    Views
    785,022

    Sticky: He brought Long Beach to Philly

    He brought Long Beach to Philly
  15. People that got the invite don't keep your hopes...

    People that got the invite don't keep your hopes up on getting a code any time soon. I got invited on the 28th of Feb, and got my voucher code on March 19 and its for ps3 btw.
  16. Replies
    867
    Views
    81,397

    Cannibals

    Cannibals
  17. Replies
    29
    Views
    1,921

    Right. Sounds like you've always played on...

    Right.


    Sounds like you've always played on very easy or easy.


    They've already explained it to you


    That's your problem, this isn't a shooter.
  18. Replies
    30
    Views
    1,586

    I still haven't received my voucher code :(

    I still haven't received my voucher code :(
  19. Thread: [PC] Titanfall

    by x_terna
    Replies
    30
    Views
    1,699

    wow that's some bad lag, I didn't get that when I...

    wow that's some bad lag, I didn't get that when I was playing the beta.
  20. Thread: NFL Thread

    by x_terna
    Replies
    24,258
    Views
    785,022

    Sticky: Sproles with the Eagles now, Saints got a 5th...

    Sproles with the Eagles now, Saints got a 5th round pick.
  21. Well here it is, been checking it out for a day...

    Well here it is, been checking it out for a day or 2.

    https://github.com/SonyWWS/ATF
  22. Smartphone :rolleyes:, or electricity.

    Smartphone :rolleyes:, or electricity.
  23. Thread: [PC] Titanfall

    by x_terna
    Replies
    30
    Views
    1,699

    Ohh! right right lol. :lol:. Could be plausible....

    Ohh! right right lol. :lol:. Could be plausible.



    Nice!, I'm really trying hard to buy this game. There's Something about it that's pushing me back, how's it different than the beta(besides the...
  24. Thread: [PC] Titanfall

    by x_terna
    Replies
    30
    Views
    1,699

    That's how I feel right now, couple of my friends...

    That's how I feel right now, couple of my friends have it on Xbox, but don't feel like dropping $500.

    I doubt we'll go against console players.
  25. Replies
    368
    Views
    17,734

    It'll be in RT, but I doubt it'll come from X1.

    It'll be in RT, but I doubt it'll come from X1.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

PSU

Playstation Universe

Reproduction in whole or in part in any form or medium without express written permission of Abstract Holdings International Ltd. prohibited.
Use of this site is governed by our Terms of Use and Privacy Policy.

vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2014 DragonByte Technologies Ltd.