Page 459 of 487 FirstFirst ... 449459469 ... LastLast
Results 11,451 to 11,475 of 12169
  1. #11451
    Master Guru
    Wrath's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Germany
    Age
    28
    Posts
    6,468
    Rep Power
    107
    Items Dark SoulsDemons Souls CoverDark Souls Cover
    Time for some sexiness!







  2. Likes Nitey , Kuro , DeviousOne , Cybertox , Ghost likes this post
  3. #11452
    Veteran

    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Switzerland
    PSN ID
    Cybertox
    Posts
    4,114
    Rep Power
    71
    Quote Originally Posted by PeanutButterMunky View Post
    Hawt.


    Why'd you get dem sh^tty Beats?


    I'm other news, j00 are all sexxxaaayyy.
    Those arent beats. Those are my sexy Philips headphones.

    Quote Originally Posted by Ghost-Rhayne View Post
    Few people here are sexier than...BIG BOSS!
    I agree with you. Few people, and i am the one of those few

  4. #11453
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Nice wrath you and your lady rocking the bowtie swag! Lol

    ~~~OLD SKOOL~~~

  5. Likes Wrath likes this post
  6. #11454
    Master Guru
    Wrath's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Germany
    Age
    28
    Posts
    6,468
    Rep Power
    107
    Items Dark SoulsDemons Souls CoverDark Souls Cover
    Quote Originally Posted by DeviousOne View Post
    Nice wrath you and your lady rocking the bowtie swag! Lol
    The lady is actually not wearing a bow tie. It's part of the dress that gives you the impression of her wearing one from afar, lol.


  7. #11455
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Quote Originally Posted by Wrath View Post
    The lady is actually not wearing a bow tie. It's part of the dress that gives you the impression of her wearing one from afar, lol.
    Shiggity!!! Were you guys going somewhere dressing for the occasion??

    ~~~OLD SKOOL~~~

  8. #11456
    Master Guru
    Wrath's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Germany
    Age
    28
    Posts
    6,468
    Rep Power
    107
    Items Dark SoulsDemons Souls CoverDark Souls Cover
    Quote Originally Posted by DeviousOne View Post
    Shiggity!!! Were you guys going somewhere dressing for the occasion??
    My graduation party

    However, I won't be officially graduating from university until early November... Currently finishing up my diploma thesis.


  9. #11457
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Quote Originally Posted by Wrath View Post
    My graduation party

    However, I won't be officially graduating from university until early November... Currently finishing up my diploma thesis.
    Nice and congrats bro!!!

    ~~~OLD SKOOL~~~

  10. Likes Wrath likes this post
  11. #11458
    Master Sage
    Jaeger's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Age
    27
    Posts
    14,379
    Rep Power
    114

  12. #11459
    Master Guru
    Silvy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    North Carolina
    Age
    22
    Posts
    7,094
    Rep Power
    89
    Items Protect yourselfUser name style
    Quote Originally Posted by Jaeger View Post
    Is that a peruvian hat?

    Remember that i'm going to die is the best way I know to avoid trap of thinking you have something to lose, you're already naked, there's no reason not to follow your heart.

  13. #11460
    Elite Guru
    Nitey's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Age
    26
    Posts
    5,533
    Rep Power
    73
    Items DreamcastDeath Note LArsenal
    Been here long enough now I suppose


  14. #11461
    Master Sage
    Lebowski's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bowling
    PSN ID
    I'll let you know.
    Posts
    14,025
    Rep Power
    122
    Items Olivia WildeArnold SchwarzneggerPearl JamSylvester StalloneScarlett JohanssonAC/DCAppleLegend of ZeldaBruce WillisNintendo 64Gran Turismo 5PlayStation
    Quote Originally Posted by Nitey View Post
    Been here long enough now I suppose


    Hey sexy.


  15. #11462
    Master Guru
    Silvy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    North Carolina
    Age
    22
    Posts
    7,094
    Rep Power
    89
    Items Protect yourselfUser name style
    Quote Originally Posted by DreDayDetox View Post
    Hey sexy.
    This calls for a double team...

    Remember that i'm going to die is the best way I know to avoid trap of thinking you have something to lose, you're already naked, there's no reason not to follow your heart.

  16. #11463
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Nice pix nitey lol....idk I think you have 2 guys who have a bro crush on you lol

    ~~~OLD SKOOL~~~

  17. #11464
    Master Sage
    Kuro's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Ore no Sekai
    PSN ID
    xThAkIdJxYx
    Age
    22
    Posts
    13,161
    Rep Power
    111
    Items YunaLuluBaby Chocobo
Gift received at 01-12-2013 from Ghost
Message: enjoy!Final Fantasy XIII-2AtlusFinal Fantasy Versus XIIIFinal Fantasy VIIIFinal Fantasy VIIFinal Fantasy V
    lmao..bro loving the beard..some $#@!

    PSN: xThAkIdJxYx Cod Psn:xxAkiRo
    ‎"It's not important to have a long life, the important thing is to have a happy life with your beloved ones"

  18. #11465
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Make that 3 bro crushes lmao

    ~~~OLD SKOOL~~~

  19. #11466
    Elite Guru
    Nitey's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Age
    26
    Posts
    5,533
    Rep Power
    73
    Items DreamcastDeath Note LArsenal
    lmao, easy now

    Thanks guys. Kuro I haven't been clean shaven for a long time, I can't stand having no facial hair

  20. Likes Kuro likes this post
  21. #11467
    Master Sage
    Kuro's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Ore no Sekai
    PSN ID
    xThAkIdJxYx
    Age
    22
    Posts
    13,161
    Rep Power
    111
    Items YunaLuluBaby Chocobo
Gift received at 01-12-2013 from Ghost
Message: enjoy!Final Fantasy XIII-2AtlusFinal Fantasy Versus XIIIFinal Fantasy VIIIFinal Fantasy VIIFinal Fantasy V
    lol mine grows pretty fast a day later even though I just shave freaking annoying

    PSN: xThAkIdJxYx Cod Psn:xxAkiRo
    ‎"It's not important to have a long life, the important thing is to have a happy life with your beloved ones"

  22. Likes Nitey likes this post
  23. #11468
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Mine doesn't grow evenly =( lol I'm jelly lol

    ~~~OLD SKOOL~~~

  24. #11469
    Master Sage
    Kuro's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Ore no Sekai
    PSN ID
    xThAkIdJxYx
    Age
    22
    Posts
    13,161
    Rep Power
    111
    Items YunaLuluBaby Chocobo
Gift received at 01-12-2013 from Ghost
Message: enjoy!Final Fantasy XIII-2AtlusFinal Fantasy Versus XIIIFinal Fantasy VIIIFinal Fantasy VIIFinal Fantasy V
    $#@! I'm jelly I can never really get rid of mine..

    PSN: xThAkIdJxYx Cod Psn:xxAkiRo
    ‎"It's not important to have a long life, the important thing is to have a happy life with your beloved ones"

  25. #11470
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Wanna trade Kuro LMAO

    ~~~OLD SKOOL~~~

  26. Likes Kuro likes this post
  27. #11471
    Master Sage
    Kuro's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Ore no Sekai
    PSN ID
    xThAkIdJxYx
    Age
    22
    Posts
    13,161
    Rep Power
    111
    Items YunaLuluBaby Chocobo
Gift received at 01-12-2013 from Ghost
Message: enjoy!Final Fantasy XIII-2AtlusFinal Fantasy Versus XIIIFinal Fantasy VIIIFinal Fantasy VIIFinal Fantasy V
    Leggo Homie

    PSN: xThAkIdJxYx Cod Psn:xxAkiRo
    ‎"It's not important to have a long life, the important thing is to have a happy life with your beloved ones"

  28. Likes DeviousOne likes this post
  29. #11472
    Forum Sage
    DeviousOne's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Orlando FL
    PSN ID
    DeviousOnePSU
    Age
    33
    Posts
    9,471
    Rep Power
    79
    Items NintendoFirefox LogoPSN LogoWii BlackPaper MarioWiiUGran Turismo 53DSPS3 Slim
    Quote Originally Posted by Kuro View Post
    Leggo Homie
    Word we'll exchange info and get that started LMAO

    ~~~OLD SKOOL~~~

  30. Likes Kuro likes this post
  31. #11473
    Master Sage
    Lebowski's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Bowling
    PSN ID
    I'll let you know.
    Posts
    14,025
    Rep Power
    122
    Items Olivia WildeArnold SchwarzneggerPearl JamSylvester StalloneScarlett JohanssonAC/DCAppleLegend of ZeldaBruce WillisNintendo 64Gran Turismo 5PlayStation
    Quote Originally Posted by DeviousOne View Post
    Nice pix nitey lol....idk I think you have 2 guys who have a bro crush on you lol
    That's what happens when it's a site full of guys and girls barely present, we go with what we have.


  32. #11474
    Administrator and Visionary
    Ghost's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    PSN ID
    rokushakubo
    Posts
    13,692
    Rep Power
    145
    Quote Originally Posted by Nitey View Post
    lmao, easy now

    Thanks guys. Kuro I haven't been clean shaven for a long time, I can't stand having no facial hair
    Thanks for sharing pal. Nice to finally put a face to the name.

    I was going all manly bearded up for awhile. I shaved when I was staying in the hospital. I kinda missed my baby face lol. Now I don't know if I wanna be a baby or a man (serious psychological issues FTW) lol. Nah, I'm kinda reinventing myself image wise so thought I'd go back to square one.

  33. Likes Nitey likes this post
  34. #11475
    Master Guru
    Silvy's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    North Carolina
    Age
    22
    Posts
    7,094
    Rep Power
    89
    Items Protect yourselfUser name style
    Quote Originally Posted by DreDayDetox View Post
    That's what happens when it's a site full of guys and girls barely present, we go with what we have.
    You can't be picky for sure, we take the the food that has been thrown out. One day we'll get a actual steak..

    Remember that i'm going to die is the best way I know to avoid trap of thinking you have something to lose, you're already naked, there's no reason not to follow your heart.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2016 DragonByte Technologies Ltd.