Page 3 of 3 FirstFirst ... 3
Results 51 to 64 of 64
  1. #51
    Flaw3d Genius
    Guest
    Quote Originally Posted by Sufi View Post
    lol don't forget, this is the same guy that said Cell will win the war.

    There's no logic behind his reasoning. You're choosing to ignore the facts.
    Cell did win the war did it not? Twodamoneyz i think it was said earlier that PS3 has now overtook the 360 which of course is non cell.

  2. #52
    Forum Overseer
    Omar's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Addison, TX.
    Age
    32
    Posts
    30,738
    Rep Power
    192
    Points
    111,243 (0 Banked)
    Achievements IT'S OVER 9000!
    Quote Originally Posted by Flaw3d Genius View Post
    Cell did win the war did it not? Twodamoneyz i think it was said earlier that PS3 has now overtook the 360 which of course is non cell.
    non-cell?

    Well, no it wasn't Cell that did anything. Cell wasn't even utilized. Did we see better A.I. on the PS3? No. Better physics? No.

    The only use Cell had was to actually provide backup to the GPU...weird and hilarious...get a better damn GPU then. The only thing that limited the GPU was the split RAM? Wow, awesome decision...now make that damn RAM unified next-gen.

    So there were many other issues that marred the PS3 and Cell imo neither helped, nor destroyed the PS3...it was the split RAM that ultimately made it a mixed bag. and besides the point but the price also was the issue due to inclusion of blu-ray.

    Cell was useless. Kojima wasn't completely wrong, they could've used the Cell in many good ways but most games were just not CPU heavy so what are you going to do? Too many bottlenecks for the CPU to be fully utilized.

  3. #53
    Soldier 95B
    Guest
    Quote Originally Posted by Flaw3d Genius View Post
    Cell did win the war did it not? Twodamoneyz i think it was said earlier that PS3 has now overtook the 360 which of course is non cell.
    In his opinion the PS3 took the lead. Nothing from MS or Sony though. Just VGChartz

  4. #54
    Elite Member
    Suzano-O's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Brittanya O'Campo's undergarments...
    Age
    26
    Posts
    1,788
    Rep Power
    45
    Points
    6,414 (0 Banked)
    Quote Originally Posted by Sufi View Post
    lol don't forget, this is the same guy that said Cell will win the war.

    There's no logic behind his reasoning. You're choosing to ignore the facts.
    If I'm not mistaken, Cell lost pretty badly to Gohan, who, at that time, was still a kid...
    Kojima was clearly talking out of his ass...


    On a serious note however, I think the fact that I've never seen a credible article state "The Xbox One is clearly more powerful than the PS4" speaks volumes about which console is more powerful, on the merit of it's hardware alone...

  5. #55
    Forum Overseer
    Omar's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Addison, TX.
    Age
    32
    Posts
    30,738
    Rep Power
    192
    Points
    111,243 (0 Banked)
    Achievements IT'S OVER 9000!
    Quote Originally Posted by Suzano-O View Post
    If I'm not mistaken, Cell lost pretty badly to Gohan, who, at that time, was still a kid...
    Kojima was clearly talking out of his ass...


    On a serious note however, I think the fact that I've never seen a credible article state "The Xbox One is clearly more powerful than the PS4" speaks volumes about which console is more powerful, on the merit of it's hardware alone...
    lol.

    yea, even on paper, One has more bottlenecks than the PS4. There's just no logical way to say that one isn't more powerful than the other (that's not a pun).

  6. #56
    Elite Sage
    Two4DaMoney's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Age
    27
    Posts
    12,453
    Rep Power
    111
    Points
    15,345 (75,576 Banked)
    Items Naughty DogPS3 SlimNaughty DogUser name style
    Achievements IT'S OVER 9000!
    Quote Originally Posted by Soldier 95B View Post
    In his opinion the PS3 took the lead. Nothing from MS or Sony though. Just VGChartz
    not vgchartz. pure facts. I know it hurts your feelings and pride

    Destiny and Middle Earth: Shadow of Mordor is all I need for the rest of the year.

    As of right now, F Destiny.

  7. #57
    Elite Sage
    Two4DaMoney's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Age
    27
    Posts
    12,453
    Rep Power
    111
    Points
    15,345 (75,576 Banked)
    Items Naughty DogPS3 SlimNaughty DogUser name style
    Achievements IT'S OVER 9000!
    Quote Originally Posted by Sub-stance1 View Post
    This Kojima guy has no clue what's he's talking about.
    hahaha you were damn right about that

    Destiny and Middle Earth: Shadow of Mordor is all I need for the rest of the year.

    As of right now, F Destiny.

  8. Likes Demi_God likes this post
  9. #58
    Forum Elder
    Yungstar 2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    tyneside
    Posts
    2,944
    Rep Power
    59
    Points
    28,052 (0 Banked)
    Quote Originally Posted by Two4DaMoney View Post
    hahaha you were damn right about that
    Just WOW......

  10. #59
    Dedicated Member
    Demi_God's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Icy hot of the north
    PSN ID
    Kamikaze_Krunch
    Posts
    1,426
    Rep Power
    17
    Points
    7,913 (0 Banked)
    Items User name style
    Kabooooooom! Lol

  11. #60
    Elite Sage
    Two4DaMoney's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Age
    27
    Posts
    12,453
    Rep Power
    111
    Points
    15,345 (75,576 Banked)
    Items Naughty DogPS3 SlimNaughty DogUser name style
    Achievements IT'S OVER 9000!
    Quote Originally Posted by Yungstar 2006 View Post
    Just WOW......
    Shocking isn't it? That kojima lied, right? Ps4 strong enough to sport twice the resolution and have a dynamic sky while the xbone struggles to barely look better than 8 year old consoles. Are you mad that Sub was correct about kojima lying to you?

    Destiny and Middle Earth: Shadow of Mordor is all I need for the rest of the year.

    As of right now, F Destiny.

  12. #61
    Forum Overseer
    Omar's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Addison, TX.
    Age
    32
    Posts
    30,738
    Rep Power
    192
    Points
    111,243 (0 Banked)
    Achievements IT'S OVER 9000!
    ahhh, loved coming back to this thread. 1) i was right about everything. 2) i miss schooling foraeli.

  13. #62
    Dedicated Member
    John Willaford's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Owings Mills, MD
    Age
    40
    Posts
    1,074
    Rep Power
    19
    Points
    412,301 (0 Banked)
    I think the camera is great for games where real world scenes are used. (I forgot the term). I like those, those are cool.
    I'm not sure it's yet being exploited well for the home market.
    Sleeping very soundly on a Saturday morning I was dreaming
    I was Al Capone
    There's a rumour going round, gotta clear outta town
    I'm smelling like a dry fish bone
    Here come the Law, gonna break down the door, gonna carry me
    away once more
    Never, never, never get it any more
    Gotta get away from this stone cold floor
    Crazy
    Stone cold crazy, you know

  14. #63
    Dedicated Member
    John Willaford's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Owings Mills, MD
    Age
    40
    Posts
    1,074
    Rep Power
    19
    Points
    412,301 (0 Banked)
    Cell never clearly won anything.

    The shifting things back and forth over that fat ass bus of the PS3 to the Cell's co processors was the only thing that kept the PS3 even with the XB360 visually.

    It was a nightmare for developers until it wasn't anylonger.

    Here, there is no other circuitry or fat busses to lean on.
    Less circuits and less bandwidth, people need to do their math.
    Sleeping very soundly on a Saturday morning I was dreaming
    I was Al Capone
    There's a rumour going round, gotta clear outta town
    I'm smelling like a dry fish bone
    Here come the Law, gonna break down the door, gonna carry me
    away once more
    Never, never, never get it any more
    Gotta get away from this stone cold floor
    Crazy
    Stone cold crazy, you know

  15. #64
    Superior Member

    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    665
    Rep Power
    9
    Points
    10,838 (0 Banked)
    Quote Originally Posted by Two4DaMoney View Post
    Shocking isn't it? That kojima lied, right? Ps4 strong enough to sport twice the resolution and have a dynamic sky while the xbone struggles to barely look better than 8 year old consoles. Are you mad that Sub was correct about kojima lying to you?
    I say this every chance I get, but I keep telling everyone.

    Kojima is walking PR and lying sack of crap. Rarely anything he says have any truth or substance behind it.

    I can't even believe that he made the decision to release a demo and originally price for 40 bucks.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2014 DragonByte Technologies Ltd.