beautiful woman sig request! (2500 sp)

saleenf5

Elite Member
Mar 20, 2007
1,517
5
0
30
#1
wazup guys im looking for a sig with the ever beautiful alicia keys on it :cool:
2500 sp and rep will be rewarded thanks to sharky :snicker

here are some pics









thanks to all that try ;)
 

saleenf5

Elite Member
Mar 20, 2007
1,517
5
0
30
#9
hmmm would it be possible to wash all the colour away so it was shades of grey an have a smaller more elegant font??? take your time dude im waitin on some others so your good
 

saleenf5

Elite Member
Mar 20, 2007
1,517
5
0
30
#11
[QUOTE="darky89, post: 0]I'm really no good at photoshop. But i have nothing to do.
So i at least tried. NO LAUGHING!

[/quote]
thats nice dude haha
 

saleenf5

Elite Member
Mar 20, 2007
1,517
5
0
30
#16
[QUOTE="kwesnoth, post: 0]Any better, since you dig B&W
[/quote]
their we go, so you wanna keep that one? im not chosing one till probably tommorrow cause im waitin on people so your welcome to enter as many as you want haha
 
Feb 2, 2007
7,219
0
0
39
#21
[QUOTE="divinecha0s, post: 0]my attempt:

[/quote]

Thats actually a pretty nice looking sig. Unfortunatly, it is too large. Regular members like the OP (and yourself) are allowed up to 500x120 and 35kb. Is is over in both.

Just letting you know as you are new. Make sure to check out the forum rules to see the different sizes allowed for the different members of the forum. Should be a fairly easy edit to that sig though.

Always good to see new designers around these parts though :D
 
Jun 29, 2009
59
0
0
32
#23
[QUOTE="SharkOutofWater, post: 4356865]Thats actually a pretty nice looking sig. Unfortunatly, it is too large. Regular members like the OP (and yourself) are allowed up to 500x120 and 35kb. Is is over in both.

Just letting you know as you are new. Make sure to check out the forum rules to see the different sizes allowed for the different members of the forum. Should be a fairly easy edit to that sig though.

Always good to see new designers around these parts though :D[/quote]

well, crap *sigh* -_-'
okie. here's the new one:



hopefully nothing else is wrong lol
thanks for the advice :)

[QUOTE="saleenf5, post: 0]resize it!!! hurry! RAWR an ty sharky for monitorin hahah[/quote]

whoa it's resized o_O crazy lol
 

darky89

Forum Sage
Dec 3, 2007
8,060
97
48
In the bushes.
#24
[QUOTE="divinecha0s, post: 0]well, crap *sigh* -_-'
okie. here's the new one:



hopefully nothing else is wrong lol
thanks for the advice :)



whoa it's resized o_O crazy lol[/quote]
It's got nothing on mine.






:(
 

saleenf5

Elite Member
Mar 20, 2007
1,517
5
0
30
#28
snowhawk an irish sid are the last people im waiting for the winner will be choose tommorrow 2500 sp up for grabs!!! *intence ambionce*